Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerimiz Hakkında

Fotoğraftaki Ürünlerin Aynısı mı Gönderiliyor?

Sitemizde görmüş olduğunuz ürünler, birebir müşterilerimize gönderdiğimiz ürünlerdir. Renklerin doğru bir şekilde görüntülenebilmesi için ürünlerimizle detaylı ve özel fotoğraf çekimleri yapılmaktadır.

Ürünler Nerede Üretiliyor?

Ürünlerimiz Türk menşei olup fabrikalarımızda ve gerektiğinde atölyelerimizde üretilmektedir.

Satın Aldığım Ürünü Nasıl Muhafaza Edebilirim?

Satın aldığınız ürününüzü kullanım sonrası kuru temizleme yaptırarak temizleyebilirsiniz. Kumaş özelliği ve ürünlerde kullanılan aksesuarlardan dolayı evdeki makinanızda yıkamaya uygun değildir.

Kişiye Özel Tasarım Elbiseleriniz Mevcut mu?

Kişiye özel elbise tasarımlarımız henüz faaliyete geçmemiştir. Siz müşterilerimizin memnuniyeti için çalışmalarımız devam etmektedir.

Kullandığınız Kumaşlar ve Aksesuarlarda Kimyasal Madde Kullanımı Var Mı?

Gerek kumaş gerekse elbise aksesuarları üretimi esnasında belli kimyasal aşamalardan geçmektedir. Bu zaten firma olarak öngörebildiğimiz bir durumdur. Ancak ürünlerimizde kullandığımız kumaş ve aksesuarların insan tenine temasında herhangi bir zarar vermesini (tahriş, alerji vb.) önlemek için uygun testlerden geçirilen ve belli kalite standartlarındaki kumaş ve aksesuarları tercih etmekteyiz.

Elbiselerin Tasarımları Kime Ait?

Ürünlerimizin tasarımı; firmamızın tasarım departmanında bulunan, alanında uzman stilistler tarafından yapılmaktadır.

İstediğim Model Stoklarda Mevcut Değilse Nasıl Bir Yol İzlenir?

Ürünlerimiz genel olarak hem beden açısından hem de stok anlamında yüksek adetli olarak üretilmektedir. Bu sebepten stoğu biten/tükenen bedenler veya modeller tekrar üretilmemektedir.

Satın Alınan Ürünler Teslimat Aşamasında Ne Şekilde Muhafaza Ediliyor?

Ürünlerimiz üretiminden satışına kadar depolarımızda askılarında ve paketli olarak bekletilmektedir. Aldığınız ürünün gönderimi yapılırken de yine aynı şekilde özenle paketlenerek kargo firmasına teslim edilir. Bundan sonraki süreçte gerek firmamız gerek çalıştığımız kargo şirketleri ürününüzün size temiz ve sağlam bir şekilde ulaştırılmasını garanti etmektedir.

Ürünleri Görebileceğimiz Bir Mağazanız Var Mı? Nerede?

Satışlarımız www.missdiamond.com.tr üzerinden gerçekleşmektedir.

Siparişler Hakkında

Nasıl Sipariş Verebilirim?

www.missdiamond.com.tr üzerinden tarzınıza uygun yüzlerce model arasından dilediğinizi seçerek, uygun beden ve sipariş adetini girip ürününüzü sepete ekleyebilirsiniz. Alışverişiniz tamamlandığında sepetinize giderek sırasıyla adres ve teslimat bilgilerinizi girdikten sonra ödeme ekranından güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştirebilir ve siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Yurtdışından Sipariş Verebilir Miyim?

Yurtdışındaki müşterilerimiz sitemizden yalnızca toptan olarak (aynı üründen minimum bir seri olmak şartıyla) sipariş verebilmektedir. Perakende olarak yurtdışına gönderimimiz maalesef şu an için yoktur. Çok yakında yurtdışına perakende satışlarımız başlayacaktır.

Tek Seferde Birden Fazla Ürün Siparişi Verebilir Miyim?

www.missdiamond.com.tr'de bulunan sepete ekle uygulaması ile site içerisinde dilediğiniz gibi gezebilir, beğendiğiniz ürünlerin bedenini sepetinize ekleyebilir ve tek seferde birden fazla ürün satın alabilirsiniz.

Ürünlerin Kumaş ve Kalitesinden Nasıl Emin Olabilirim?

Ürünlerimiz yerli üretim olup sektörün en kaliteli kumaş ve materyal tedarikçilerinden alınan malzemelerle üretilmektedir. Aynı zamanda kumaşların elbiselere dönüştüğü dikim aşamalarında da işinde uzman ekiplerimiz her detayına kadar sizler için özenle çalışmaktadır. Ürünlerimiz satışa çıkmadan önce birçok kalite kontrol aşamasından geçerek, canlı mankenler ile giyilebilirliği ve bedenlerin gerçekçiliği test edilmektedir. En son aşama olarak profesyonel bir çekim ve manken ekibiyle sizlerin beğenisine sunmak için fotoğrafları çekilmektedir.

Bedenimi Nasıl Seçmeliyim?

www.missdiamond.com.tr'de bulunan beden hesaplama sistemine girdiğinizde evde mezura ile kolayca ölçüm yapabileceğiniz bir yardımcı sayfa bulunmaktadır. Bu sayfa size vücudunuzun belli kısımlarını nasıl ölçmeniz gerektiğini ve ölçüm yaparken nelere dikkat etmeniz gerektiğini anlatmaktadır. Bu şekilde bel-göğüs-kalça vb. ölçümlerin sonunda çıkan rakamları sisteme girdiğinizde size en uygun beden aralığını verecektir.

Aradığım Elbiseyi Nasıl Bulabilirim?

Sitemizde sol üst köşede bulunan büyüteç simgesine tıkladığınızda istediğiniz herhangi bir özelliğe dair kelimeyi aratabilir ve çıkan sonuçlardan dilediğiniz modeli bulabilirsiniz. Örneğin, “Simli”, “Balık”, “Ekru” gibi kelimelerle aradığınız ürünü bulabilirsiniz.

Siparişim Kaç Günde Teslim Edilir?

Siparişiniz bizim tarafımızdan 2 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. Geriye kalan süreç kargo şirketi ve alıcının bulunduğu konum ile alakalı değişkenlik gösterebilir.

Siparişimde Değişiklik Yapabilir Miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmediği sürece sitemizdeki canlı destek ve müşteri hizmetleri kısmından bize ulaşarak gerekli değişikliği yapabilirsiniz.

Siparişimin Faturasını Ne Şekilde Temin Edebilirim?

Siparişinizin faturası/irsaliyesi size gelen kargo paketinin içinde teslim edilmektedir.

Sipariş Tesliminde Alıcı Bulunmazsa Nasıl Bir Yol İzlenir?

Bu süreç genel olarak kargo firmamızla ilgili bir konudur. Kargo firması sizi adresinizde bulamaz ise verilen iletişim numarasını arayarak durumu bildirir, ürün tekrar dağıtıma çıkarılır veya ürününüz kargo firmasının size gönderim yapan şubesine teslim edilerek oradan almanız sağlanır.

Ödeme Hakkında

Siparişimin Ödemesini Nasıl Yapabilirim?

Sepetinizde bulunan alışverişi tamamla butonuna tıklayıp, sitenin sizi yönlendirdiği ödeme ekranında ödemenizi yapabilirsiniz.

Ödeme Yöntemleri Nelerdir?

Kredi kartı, debit (banka) kartı, banka havalesi/eft ve kapıda ödeme seçenekleri ile ödemenizi yapabilirsiniz.

Hangi Bankaların Kartları ile Ödeme Yapabilirim?

Bütün bankaların kartlarıyla missdiamond.com.tr'de dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi Kartı ya da Havale İşlemlerinde Ödeme Sisteminiz Güvenli Mi?

Kredi kartı ya da havale işlemleri sırasında sistemimiz hiçbir şekilde kart bilgilerinizi kaydetmemektedir. Ödeme işleminiz sırasında kart bilgileriniz doğru girildiğinde yönlendirildiğiniz ekran, 3D güvenlik sistemi olarak da bilinen, kullanıcının bilgilerini tek bir kanaldan sağlayabilen sistemdir. Yani sadece sizin bildiğiniz CVC kart doğrulama kodu veyahut telefonunuza gönderilen onay numarası ile ödemeleriniz güvenle gerçekleştirilir.

Taksit Seçenekleri Var Mı?

Müşterisi olduğunuz bankanın belirlemiş olduğu taksit seçenekleri ödeme ekranında size gösterilecektir.

Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Mevcut Mu?

Satın aldığınız ürünü kapıda ödeme yöntemi ile ödeyebilirsiniz.

E-Fatura Nedir?

E-fatura kâğıda basılmayan, sunucularımız tarafından alıcı ve satıcıya mail yoluyla iletilen fatura sistemidir. Aynı zamanda fazla kâğıt israfını da ortadan kaldırarak çevreye verilen zararı en aza indirgemek için dünyanın birçok yerinde kullanılan bir yöntemdir.

E-Faturamı Nasıl Teslim Alabilirim? Mail Adresime Gönderimi Mümkün Mü?

E-faturanız bize verdiğiniz bilgiler doğrultusunda mail adresinize gönderilir.

E-Fatura Hangi Durumlarda Kullanılır?

E-fatura, kâğıda basılmış diğer faturalarınız gibidir. İade, değişim ve iptal durumlarında kullanacağınız esas belgedir.

E-Fatura ile İade Yapabilir Miyim?

E-fatura ile iade kabul edilmektedir.

Teslimat Hakkında

Siparişim Hangi Saat Aralığında Teslim Edilir?

Siparişiniz kargo firmasının belirlediği çalışma saatleri arasında teslim edilmektedir.

Kargo Ücretli Mi? Ne Kadar?

Alışverişlerinizde ve değişimlerde kargo ücretsizdir ancak iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.

Hangi Kargo Firmasıyla Çalışıyorsunuz?

Yurtiçi, MNG, Aras ve Sürat Kargo ile çalışmaktayız.

Teslimat Süresi Kaç Gündür?

Ürününüz kargo firmasının belirlediği gün aralığında teslim edilmektedir. (genellikle 3 iş günü sürmektedir.)

Siparişimin Takibi Mümkün Mü?

Firma olarak ürününüzü kargoya teslim ettiğimizde size bilgilendirme SMS’i/maili gönderiyoruz. Aynı zamanda takip numaranızı da size ileterek, geri kalan süreçte de kargo firması ile görüşerek kargonuzun takibini yapabilmenize imkân sağlıyoruz.

Cumartesi/Pazar Teslimat Yapıyor Musunuz?

Kargo firmaları hafta içi iş günleri içinde teslimat yapmaktadırlar. Cumartesi 13:00’a kadar çalışmaktadırlar ve çoğunlukla dağıtıma çıkmamaktadırlar.

Yurt dışına Kargo Gönderi İmkanı Var Mı?

Toptan alımlarda yurtdışına kargo gönderimi yapmaktayız.

Sipariş Tesliminde Bilgilendirme Yapıyor Musunuz?

Ürününüz bizim tarafımızdan kargo firmasına teslim edildiğinde size SMS/mail yoluyla bilgilendirme yapılıp, takip numaranız tarafınıza iletilmektedir.

İptal/İade Hakkında

İade Süresi Ne Kadar?

İadelerinizi ürünü teslim aldıktan sonra en geç 7 iş günü içinde yapabilirsiniz.

İade Koşulları Nelerdir?

Paketinizde bulunan faturanız/irsaliyeniz ile iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Size gönderilen elbisenin ve paketinin herhangi bir hasar almamış olması gerekmektedir. Elbisenin üzerinde bulunan koruma/emniyet şeridini çıkarmamış ve ürünü kullanmamış olmanız gerekmektedir. Üretim veya kalite kontrol kaynaklı hatalardan firmamız sorumludur.

Siparişi İptal Edebilir Miyim?

Siparişiniz sistemimize düştüğü andan itibaren kargoya teslim edilene kadar olan süreçte iptal hakkınız vardır. Sitemizde bulunan canlı destek bölümünden veya müşteri hizmetlerimizi arayarak iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İptal Koşulları Nelerdir?

Siparişinizin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Zira kargoya teslim edildikten sonra ürün sistemimizden çıkmaktadır ve geri kalan süreçte iptal değil iade hakkınız doğmaktadır.

Para İadesi Nasıl/Ne Zaman Gerçekleşir?

İade/iptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. Tarafımızdan iadesi/iptali gerçekleştirilen siparişinizin iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.

Sipariş Ettiğim Ürün Hatalı Çıktı Ne Yapmalıyım?

Sorunun çözümü için müşteri hizmetlerimizle görüşme sağlayabilir, bu doğrultuda ürünü faturasıyla birlikte iade edebilirsiniz.

Size Ne Şekilde Ulaşabilirim?

Sitemizle bulunan müşteri hizmetleri numaralarından çalışma saatleri içerisinde bize ulaşabilir ya da canlı destek bölümümüzden bize yazabilirsiniz.

Ürünümün Teslimat Aşamasında Hasar Aldığını Gördüm Ne Yapmalıyım?

Sorunun çözümü için müşteri hizmetlerimizi arayıp durumu bildirebilirsiniz. Kargo firması ile yapılan gerekli görüşmelerden sonra size konu ile ilgili çözümler için ekiplerimiz dönüş yapacaktır.

Fatura/İrsaliye Kayboldu Nasıl İşlem Yapabilirim?

Faturası iade ve değişim yapılamamaktadır.

Hangi Durumlarda İade Hakkımı Kullanamam?

Satın aldığınız ürünün faturası/irsaliyesi olmadığı durumlarda, Ürün sizin tarafınızdan hasar almışsa, ürünün emniyet şeridi çıkarılmışsa ve belirtilen değişim/iade süreleri içinde işleminizi gerçekleştirmediğinizde iade hakkınızı kullanamamaktasınız.

Kampanya ve İndirimler Hakkında

Herhangi bir Kampanya/İndirim Var Mı?

Sitemizdeki fırsat kategorisine sürekli olarak indirim ve fırsatlar eklenmektedir. Bunun dışında güncel olan indirim ve kampanyalardan haberdar olmak için haber bültenine üye olabilirsiniz.

Birden Fazla İndirim ya da Kampanya Birleştirilebiliyor Mu?

Sitemizde bulunan farklı indirim ve fırsatlar birleştirilememektedir.

İptal ve İadede İndirim/Kampanya Katılım Hakkım Tekrar Geçerli Olur Mu?

İade ve iptal etmeniz durumunda hesabınıza indirim kuponunuz tekrardan yüklenmektedir.

Toplu Siparişlerde İndirim Uyguluyor Musunuz?

Toplu alışverişlerde herhangi bir indirimimiz bulunmamaktadır.

Üyelik Hakkında

Missdiamond.com.tr ‘ye Nasıl Üye Olabilirim?

missdiamond.com.tr'de bulunan kayıt ol kısmından siteye üye olabilirsiniz.

Üyelik Ücretli Mi?

Üyeliklerimiz ücrete tabi değildir. Aksine haber bültenine üye olan müşterilerimize anında %10 indirim kuponu hediye edilmektedir.

Üye Olmak Bana İndirim Kazandırır Mı?

Üye olduğunuzda değil, haber bültenine abone olduğunuzda %10 indirim kuponu hediye edilmektedir.

Sipariş Vermek için Üye Olmak Gerekir Mi?

Üye olmadan da ziyaretçi olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Eğer sitemize üye olup sipariş verirseniz sistemimiz üzerinden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum Ne Yapabilirim?

Oturum açma ekranındaki şifremi unuttum butonuna tıklayarak şifre sıfırlama maili alabilirsiniz veya müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Siparişlerimi Hesabımdan Takip Edebilir Miyim?

missdiamond.com.tr'ye üye olduğunuz takdirde sistemimizden verdiğiniz siparişin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Sepetime Eklediğim Ürünü/Bedeni Bir Başkası Sipariş Verebilir Mi? Ürün Sepetimden Çıkar Mı?

Sepetinize eklediğiniz ürünler rezerve edilmemektedir. Stoklarda bir adet bulunan bedenler varsa bu durumda sepetini onaylayıp siparişini tamamlayan ilk müşterimiz ürünü satın almış olur.

İndirim ve Kampanyalardan Haberdar Olmak İstiyorum Ne Yapmalıyım?

Haber bültenimize abone olarak bütün kampanya ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz. Ayrıca sosyal medya hesaplarımızı takip ederek de indirim ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.

Üyeliğimi İptal Edebilir Miyim?

missdiamond.com.tr'deki üyeliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

E-mail ya da SMS Almak İstemiyorum, Ne Yapmalıyım?

Mail adresinizi yazıp haber bülteni aboneliğinden çıkabilirsiniz.

Mobil Uygulamanız Var Mı?

Mobil uygulamamız henüz mevcut değildir. Ekiplerimiz size daha iyi bir müşteri deneyimi sunabilmek için üzerinde çalışmaktadır.

Ürünleri Görebileceğimiz Bir Mağazanız Var Mı? Nerede?

Satışlarımız www.missdiamond.com.tr ve mağazalarımız sayfasında bulunan mağazalarımız üzerinden gerçekleşmektedir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR